Допомога


Що означає ціна, зазначена біля кожного із продуктів?

Біля кожного із видань (продуктів) зазначена чинна ціна у поточному періоді з урахуванням поштової доставки. Для періодичних видань ціна зазначається за мінімальний термін передплати, для інших продуктів — за один примірник, штуку, комплект тощо.
Зверніть увагу, що ціна може відрізнятися від представленої у попередні періоди і запланованої на наступні періоди. Крім того, наше видавництво час від часу встановлює знижки на більшість продуктів, тому стежте за акціями та пропозиціями.

Як можна оплатити замовлення?

Оплата здійснюється лише за безготівковим розрахунком. Після отримання замовлення наші оператори зв’яжуться з Вами за номером телефону, який Ви зазначили при реєстрації, і надішлють Вам рахунок.
Оплатити рахунок Ви можете:
— з поточного рахунку Вашої організації (для юридичних осіб);
— у будь­-якому відділенні банку (для фізичних осіб).
Також оплату можна здійснити карткою Visa/Mastercard.
При оплаті карткою з платника зніматиметься комісія 2,75 % від суми замовлення

Перед оплатою необхідно перевірити:
• можливість оплати покупок Вашою карткою в інтернеті;
• наявність коштів на картці для оплати обраної покупки;
• термін дії картки.

Алгоритм оплати:
Обравши спосіб оплати «Безготівкова оплата карткою ( Visa/MasterCard )», Ви потрапляєте на сторінку, де повинні заповнити реквізити картки. У відповідні поля внесіть номер банківської карти, дату, до якої вона дійсна, а також секретний код CVV. Цей код має 3 цифри, а знайти його можна на звороті карти. Деякі картки не мають надрукованого коду CVV, тому власник може отримати його в SMS.

ВАЖЛИВО! Інтернет-магазин не отримує дані вашої платіжної картки, їх отримує банк у зашифрованому вигляді, а інтернет-магазин отримує тільки інформацію про те, чи вдалим був платіж.

Як здійснюється доставка продуктів?

Ми пропонуємо: доставку Укрпоштою, адресну доставку кур’єром, Новою поштою (за кошт отримувача), електронну доставку. Детально про доставку дивіться у розділі Доставка

Як можна отримати бухгалтерські документи за замовленням?

Пакет бухгалтерських документів надсилається поштою в кінці кожного кварталу на поштову адресу, яку Ви зазначили при реєстрації чи оформленні замовлення. Якщо передплата була оформлена на один місяць, то бухгалтерські документи надсилаються в кінці місяця, за який здійснено передплату.

Отримання податкових накладних від ТОВ "МЕДІА-ПРО" в електронному виді здійснюється шляхом формування електронного запиту в Єдиний реєстр податкових накладних.

Який графік роботи інтернет-­магазину?

Ви можете зробити своє замовлення у зручний для Вас час, адже інтернет-­магазин Видавничого дому «МЕДІА­ПРО» доступний цілодобово.
Заявки опрацьовують оператори з понеділка по п’ятницю з 9.00 до 18.00 (крім святкових днів) і зв’язуються з Вами.
Щоб поставити запитання оператору:
— напишіть нам на електронну адресу podpiska@mediapro.com.ua;
— зателефонуйте за тел.: (044) 507­2227, 568­5138.

Чи обов’язково реєструватися в інтернет-­магазині?

Реєстрація на сайті не обов’язкова для оформлення замовлення.
Звертаємо Вашу увагу, що тільки зареєстровані:
— отримують спеціальні пропозиції від Видавничого дому, першими дізнаються про знижки та нові видання;
— отримують доступ в особистий кабінет магазину, де можуть відстежувати свої замовлення.

Якщо я бажаю зареєструватися як фізична особа

Якщо оплату замовлення будете здійснювати Ви особисто через одне з відділень банку, достатньо зазначити лише Ваші дані.
Саме на Ваше ім’я буде оформлена доставка і повний пакет бухгалтерських документів.
Якщо оплачувати замовлення буде організація, то обов’язково вказати усі його реквізити. Вони необхідні для формування повного пакету бухгалтерських документів за замовленням: рахунку, податкової накладної, видаткової накладної (або акта виконаних робіт).

Зміна реєстраційних даних

Якщо дані реєстрації застарілі або неповні, Ви можете їх змінити та доповнити:
— увійдіть під своїм логіном (адреса електронної пошти) та паролем;
— натисніть на своє ім’я у верхньому куті;
— заповніть актуальні дані користувача у спливаючому вікні , що з’явився на екрані, і натисніть «Зберегти зміни».

Якщо Ви забули пароль

Щоб відновити пароль:
— натисніть «Увійти» у верхньому куті;
— клікніть на посилання «Забули пароль?» та дійте відповідно до інструкції, що з’явиться на екрані.

Як правильно заповнити форму реєстрації, якщо оплачувати вартість замовлення буде одна організація (фізична особа), а отримувати видання інша?

У випадках коли:
— головний офіс оплачує замовлення для своїх дочірніх компаній та філій;
— фізична особа оплачує замовлення для організації;
— благодійна організація оплачує замовлення для якоїсь організації, а також у всіх інших випадках, що викликають у Вас запитання, будь ласка, зателефонуйте за номером (044) 507­2227, і наші оператори допоможуть оформити Ваше замовлення, беручи до уваги всі нюанси.

Як оформити замовлення на видання, що мене цікавлять?

Щоб оформити замовлення:
— зайдіть під своїм логіном та паролем, якщо Ви зареєстровані;
— оберіть видання, яке вас цікавить (скористайтеся для зручності фільтрами бокового меню зліва) і натисніть «Купити зараз». Ви потрапите в кошик і зможете редагувати кількість примірників;
— якщо вас цікавить передплата періодичного видання, оберіть період передплати і натисніть кнопку «Готово» на спливаючому вікні, магазин помістить видання у «Кошик», а Ви зможете продовжити обирати інші продукти видавництва і повернутися у «Кошик», коли будете готові оформити замовлення.

Як змінити своє замовлення?

Якщо Ви вирішили змінити замовлення після його оформлення, зателефонуйте за номером (044) 507­2227, і наші оператори зафіксують усі зміни в замовленні.

Чи можна оформити замовлення у вихідний чи святковий день?

Оформити замовлення Ви можете у будь­який зручний для Вас час, навіть у вихідний та святковий день. Наші оператори зв’яжуться з Вами наступного робочого дня, надішлють рахунок та сформують усі необхідні документи.